نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس در مشهد

فهرست

وایت هاوس، یکی از برندهای محبوب در ایران می باشد که در زمینه یخچال فعالیت می کند. برای اینکه یخچال وایت هاوس شما، همواره بهترین راندمان را داشته باشد،باید در صورت بروز خرابی به سرعت نسبت به تعمیر آن توسط مراکز نمایندگی یخچال وایت هاوس در مشهد اقدام کنید.بنابراین چنانچه می خواهید اطلاعات جامعی را در زمینه تعمیر این برند یخچال، کسب کنید تا انتهای مقاله از کیان سرویس ما را همراهی کنید.

تیم کیان سرویس نمایندگی یخچال وایت هاوس در مشهد

کیان سرویس به عنوان نمایندگی یخچال وایت هاوس در مشهد فعالیت کرده و خدمات مختلف را در زمینه تعمیرات این دستگاه به مشتریان ارائه می دهد.شما می‌توانید عیب و ایراد یخچال وایت هاوس خود را به گروه پشتیبانی ما ارسال کنید و از خدمات مشاوره رایگان این مرکز بهره‌مند شوید.

کارشناسان حرفه ای ما، با ارائه خدمات منصفانه و صادقانه تمام تلاش خود را می کنند که بهترین خدمات سرویس یخچال وایت هاوس را به همشهریان گرامی ارائه  دهند. در صورت نیاز به خدمات حضوری، می‌توانید با تماس با این مرکز، در کمترین زمان ممکن خدمات تعمیراتی را دریافت کنید.

کیان سرویس نمایندگی رسمی تعمیر یخچال در مشهد

چرا کیان سرویس را برای تعمیر یخچال وایت هاوس در مشهد انتخاب کنم؟

همان طور که می دانید تعمیر یخچال وایت هاوس در مشهد توسط افراد و مراکز زیادی انجام می شود، ولی آنچه که موجب تمایز ما با سایر رقبا شده است، دانش و مهارت کافی تیم متخصص کیان سرویس بوده است. متاسفانه برخی از این مراکز، مهارت کافی را برای تعمیر انواع مدل های مختلف یخچال وایت هاوس نداشته و صرفا بر اساس تجربه اقدام به تعمیر این دستگاه‌ها می‌کنند. همین امر می‌تواند موجب شود که  یخچال به سرعت خراب شود.

علاوه بر این مسئله، بیشتر این اشخاص و مراکز از ارائه فاکتور رسمی و مهمتر از آن گارانتی کتبی خدمات خود، خودداری می‌کنند که همین موضوع می‌تواند نشان دهنده عدم اطمینان آن‌ها به کیفیت خدمات خود باشد. این شرکت خدماتی مانند خدمت رسانی در کوتاهترین زمان، مشاوره تلفنی رایگان در زمینه تعمیرات دستگاه، استفاده از قطعات اصلی، گارانتی ارائه  می دهد و همین ویژگی‌ها باعث شده است، بتوانیم بیشترین رضایت مشتریان را در زمینه تعمیرات این دستگاه کسب نماییم.

تلفن تماس نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس در مشهد:

 

مشاوره و عیب یابی از راه دور

کارشناسان کیان سرویس، به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس در مشهد، آماده پاسخگویی به صورت تلفنی و آنلاین جهت برطرف کردن عیوب یخچال شما هستند. بنابر این چنانچه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد، به راحتی می توانید با تماس با متخصصان حرفه ای ما،به رفع عیب یخچال خود بپردازید.

شماره یخچالساز در مشهد:

 

تعمیر یخچال وایت هوس در مشهد

متخصصین و تکنسین های مجرب

مرکز کیان سرویس با برخورداری از تکنسین‌ها ،مهندسین متخصص و ماهر در زمینه تعمیرات یخچال وایت هاوس در مشهد فعالیت می‌کند. این تیم مجرب با تجربه و دانش فنی قوی خود، به مشتریان بهترین خدمات را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. تمامی تکنسین‌های ما با شرکت در کلاس‌های آموزشی تخصصی کیان سرویس، آماده تعمیرات مدل های مختلف یخچال وایت هاوس در مشهد می‌باشند. جهت ارتباط با کارشناسان ما می‌توانید با شماره زیر در تماس باشید.

پاسخ گویی به مشتری از شروع تا پایان کار توسط تیم کیان سرویس..تعمیر یخچال وایت هوس در مشهد

پاسخ گویی به مشتری از شروع تا پایان کار

یکی از مهمترین دغدغه‌های مشتریان بعد از خرابی یخچال وایت هاوس، هزینه و مدت زمان تعمیرات دستگاه می‌باشد. ما در این شرکت همواره اعتقاد داریم که یکی از حقوق مسلم مشتریان، آگاهی کامل و شفاف از قیمت و شرایط دقیق تعمیر می‌باشد. بنابراین تمامی موارد شامل قیمت، مدت زمان، نحوه تعمیرات و گارانتی خدمات انجام شده به صورت شفاف از شروع تا پایان کار توسط کارشناسان کیان سرویس به شما اعلام خواهد شد.

از ابتدا تا پایان تعمیرات، بر عهد و قول خود با شما هستیم و در صحبت اولیه با شما، تمامی جزئیات را به صورت دقیق و شفاف شرح خواهیم داد. به این ترتیب، شما نگرانی درباره هزینه و مدت زمان تعمیرات نخواهید داشت و می‌توانید با آسایش خاطر، یخچال خود را به ما بسپارید.

استفاده از قطعات اصلی در هنگام تعمیر یخچال وایت هاوس

با توجه به اینکه کیان سرویس، نمایندگی یخچال وایت هاوس در مشهد می‌باشد. در هنگام تعمیرات این دستگاه از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده می‌شود. تیم ما دنبال ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است و همین امر موجب می‌شود که از قطعاتی استفاده ‌کنیم که با کیفیت باشد تا علاوه بر افزایش عمر یخچال، احتمال ایجاد مشکلات و خرابی‌های دیگر در آینده نیز کاهش پیدا می‌کند.

تعمیر یخچال وایت هوس در مشهد

 

گارانتی 6 ماهه تعمیر یخچال وایت هاوس در مشهد

مرکز تعمیرات کیان سرویس با بیش از دو دهه سابقه در زمینه تعمیر یخچال در مشهد، به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس در مشهد فعالیت می‌کند. این شرکت برای ایجاد آسایش و اطمینان خاطر مشتریان، از قطعات با کیفیت و تکنسین‌های مجرب استفاده می کند.

این مجموعه با ارائه گارانتی 6 ماهه، تعهد خود را در تعمیر دستگاه‌های خراب شده ثابت می‌کند. با توجه به موارد ذکر شده در گارانتی، در صورتی که یخچال وایت هاوس بعد از تعمیر دوباره خراب شد، شرکت بدون دریافت هزینه آن را تعمیر می‌کند.

 

 

شفافیت با مشتری در خصوص نیاز به تعویض قطعات

تیم متخصص و توانمند ما، همواره سعی می‌کند با شفافیت و امانت کاری با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با اطلاع دادن از نحوه تعمیر و نیاز به تعویض قطعات، آن‌ها را آگاه کند.

در صورتی که در هنگام تعمیر، نیاز به تعویض قطعات باشد، تکنسین مسئول تعمیر، به مشتری  این موضوع را اطلاع خواهد داد و در صورت تمایل مشتری، تعویض قطعات را با خرید قطعات اصلی و با کیفیت انجام  می شود.

 

خدمات کیان سرویس در خصوص تعمیر یخچال مابه در مشهد

خدمات کیان سرویس در تعمیر یخچال در مشهد

این شرکت با داشتن تیمی مجرب از تکنسین‌های ماهر و استفاده از تجهیزات پیشرفته، خدماتی  با کیفیت  را در زمینه تعمیر یخچال در مشهد ارائه می‌دهد. خدمات ما شامل تعمیر خرابی‌های مختلف یخچال مانند خرابی کمپرسور، خرابی سیستم یخ‌زدایی، خرابی ترموستات و سایر قطعات دستگاه است.

در صورت نیاز به تعویض قطعات دستگاه‌های خراب، کیان سرویس از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده می‌کند و به مشتریان خود گارانتی ارائه می‌دهد.

شرایط استفاده از خدمات برای نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس مشهد 

در صورتی که یخچال وایت هاوس شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن اعتبار داشته باشد، می‌توانید از مزایا و تعهداتی که شرکت ما در قبال محصولات خود دارد، بهره ببرید.

نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس مشهد، با ارائه خدمات تعمیرات به مشتریان خود تعهد می‌دهد که در صورت بروز هرگونه خرابی یا نقص در محصولات وایت هاوس، خدمات لازم را به صورت سریع و با کیفیت به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

شماره‌های تماس:

جمع بندی

ما در این مطلب سعی کردیم که شما را با خدمات مختلف مجموعه کیان سرویس در مورد تعمیر یخچال وایت هاوس آشنا کنیم. چنانچه با خرابی در یخچال خود مواجه شدید، کافیست با همکاران ما تماس گرفته تا تکنسین‌های با تجربه این مجموعه، در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی‌های لازم، در محل حضور یابند و آماده ارائه خدمات به همشهریان باشند.

سوالات رایج

1.باز نگذاشتن درب یخچال به مدت طولانی 

2.خودداری کردن از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال

3سرویس کردن کمپرسور و کندانسور یخچال حداقل یکبار درسال

شما برای دریافت مشاوره می توانید با شماره 09156600162 درتماس باشید.  

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*