نکات کلیدی درباره نمایشگر یخچال هیمالیا

فهرست

 

نمایشگر یخچال هیمالیا  از کلیدهای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها و ظیفه خاصی را برعهده دارند.اگر به هر دلیلی نمایشگر یخچال هیمالیا کمبی و صفحه نمایشگر  یخچال هیمالیا دوقلو شما به درستی کار نمی کند، ما در این مقاله سعی می کنیم که عملکرد هریک از کلیدها را به صورت دقیق بررسی کنیم. لطفا برای رفع مشکلات نمایشگر یخچال هیمالیا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

معرفی بخش های نمایشگر هیمالیا

عملکرد کلید power

 

عملکرد کلید power

این دکمه از نمایشگر یخچال هیمالیا، جهت روشن یا خاموش کردن دستگاه استفاده می شود. چنانچه دکمه پاور را به مدت 3 ثانیه فشار دهید، یخچال شما روشن یا خاموش می گردد.

 

 

عملکرد کلید MODE

برای بازگشت حالت‌های تنظیم شده یخچال به حالت پیش فرض اولیه، می‌توانید از کلید MODE استفاده کنید و آن را به مدت سه ثانیه نگه داشته تا حالت دستگاه تغییر کند. این کار باعث چشمک زدن پنل فعال خواهد شد و شما می‌توانید با استفاده از جهت‌ها، دمای یخچال را تغییر دهید.

عملکرد کلید MUTE نمایشگر یخچال هیمالیا

 

عملکرد کلید MUTE

بارها برای شما اتفاق افتاده است که درب یخچال هیمالیا را برای مدت زیاد  باز نگه داشته‌اید یا آن را به خوبی نبسته‌اید. در این صورت بعد از مدتی، صدایی به شما اعلام می‌کند که درب هنوز باز است و باید آن را ببندید.

این امر موجب می شود که علاوه بر کاهش باز شدن درب یخچال، از سوختن ناشی از باز ماندن درب نیز جلوگیری ‌کند. در صورتی که نمی‌خواهید این صدا پخش شود، می‌توانید با فشردن کلید MUTE، آن را در حالت سکوت قرار دهید.

 

مطالعه مقاله کدهای خطای یخچال هیمالیا، شما را با تمام ارورهای یخچال و نحوه برطرف کردن آن ها آشنا می کند.

 

عملکرد کلیدSUPER

چنانچه می خواهید یخچال هیمالیا شما  در حالت سردتری باشد ، دکمه SUPER  را بر روی نمایشگر دستگاه فشار دهید.استفاده از کلید SUPER باعث می شود که یخچال هیمالیا بیشتر کار کرده و زمان استراحت کمتری داشته باشد. البته حتما به این مسئله توجه کنید که استفاده مداوم از این حالت می تواند به موتور یخچال هیمالیا شما آسیب بزند.

 

عملکرد کلید LOCKنمایشگر یخچال هیمالیا

 

عملکرد کلید LOCK

 فشار دادن کلید LOCK، موجب قفل شدن بعضی از کلیدهای نمایشگر یخچال هیمالیا می شود. در صورتی که می خواهید کلیدهای قفل شده را از حالت LOCK خارج کرده،باید   به مدت سه ثانیه دکمه مورد نظر را فشار داده و سپس نگه دارید.

کیان سرویس،نمایندگی مجاز تعمیر یخچال در مشهد با بهترین خدمات و گارانتی

نکات مهم درباره کلیدهای نمایشگر یخچال هیمالیا

پنل نمایشگر یخچال هیمالیا شما دارای کلیدهای مختلفی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به تنظیمات و عملکردهای مختلف دسترسی پیدا کنید. اما در استفاده از این کلیدها باید به دقت و با آگاهی کافی عمل کرد تا از وقوع مشکلات و خرابی آن ها جلوگیری شود.

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که کلید MUTE، جهت خاموش کردن صدای یخچال در صورت نیاز استفاده می شود. پس از فشار دادن این کلید، هیچ صدایی از یخچال شما پخش نمی‌شود. این کار می‌تواند در شرایطی که نیاز به سکوت و آرامش دارید، مفید باشد. اما باید به این نکته توجه داشت که چنانچه همواره این کلید فعال باشد، ممکن است به دلیل عدم پخش صدا، به مشکلاتی برخورد کنید.

 

اگر با هر مشکلی در یخچال هیمالیا مواجه شده اید، توصیه می کنیم که مقاله تعمیر یخچال هیمالیا در مشهد را از دست ندهید.

رفع خرابی و از کار افتادن کلید نمایشگر هیمالیا

گاهی اوقات به دلایل مختلفی مانند قطعی برق و سوختگی پنل در اثر قطع و وصل برق، کلید های نمایشگر  یخچال هیمالیا دیگر کار نمی کنند.مرکز تعمیرات کیان سرویس، به مشتریان گرامی توصیه می کند که برای برطرف کردن خرابی کلید نمایشگر یخچال هیمالیا پانوراما، نمایشگر یخچال هیمالیا دوقلو با کارشناسان ماهر این مجموعه تماس گرفته تا مشاوره های لازم  در این زمینه دریافت نمایید.

 

 

کلام آخر 

در این مطلب از کیان سرویس، بهترین نکات درباره نمایشگر یخچال هیمالیا را برای شما عنوان کردیم تا با استفاده از آن ها بتوانید سریع تر اقدام به تنظیم یخچال هیمالیا خود نمایید.اگر کلیدهای صفحه نمایش یخچال شما به خوبی کار نکرد، با متخصصین و تعمیرکاران حرفه‌ای کیان سرویس  تماس گرفته تا به سرعت دستگاه را تعمیر کرده و بهترین خدمات را با گارانتی به شما ارائه  دهند.

سوالات متداول

 

  1. قرار دادن یخچال در جای خنک
  2. باز و بسته نکردن زیاد درب یخچال
  3. رعایت فاصله یخچال با دیوار پشتی

برای برطرف کردن خرابی نمایشگر یخچال هیمالیا با شماره 09156600162می توانید تماس گرفته تا همکاران ما به شما مشاوره تخصصی دهند.

قطع شدن سیم های برق و سوختن پنل یکی از مهم ترین دلایل خاموشی صفحه نمایشگر دستگاه می باشد.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*