تعمیر یخچال در وکیل آباد مشهد

فهرست

چه زمانی با تعمیرکار رسمی یخچال در وکیل آباد تماس بگیرم؟

با تعمیر به موقع یخچال می‌توانید از آسیب جدی به دستگاه خودداری کنید. بنابراین هر زمان مشکلی برای یخچال به وجود آمد که قادر به رفع آن نبودید می‌توانید با شماره‌‌های زیر اقدام به تعمیر یخچال خود کنید.

☎درصورت نیاز به یک تیم حرفه‌ای تعمیرات می‌توانید با شماره‌های تماس بگیرید.

مهمترین مواردی که باید سریعا با تعمیرکار رسمی یخچال ارتباط برقرار کنید شامل موارد زیر است:

1.گاز یخچال به دلیل نشتی خالی شده است.

2.صدای یخچال آزاردهنده شده است.

3.درجه یخچال عدد درستی را نشان نمی‌دهد.

4.فریزر به درستی مواد غذایی را منجمد نمی‌کند.

5.موتور یخچال روشن نمی‌شود.

6.یخچال برفک می‌زند.

تعمیر یخچال در وکیل آباد مشهد

مشخصات تعمیرکار حرفه ای یخچال

تعمیرکار حرفه ای باید بتواند در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه را شناسایی و به بهترین نحو مشکل را برطرف کند.

این ویژگی در تکنسین‌های آموزش دیده کیان سرویس دیده می‌شود.پس از برقراری تماس در کوتاه ترین زمان خود را به محل شما رسانده و در صورت تعویض قطعات گارانتی 6 ماهه به مشتریان خود اعطا می‌کند.

همچنین تعمیرکار حرفه ای ملزم به جایگزینی قطعات قدیمی با قطعات اصلی است.

تعمیرکار رسمی هزینه سرویس یخچال را با نرخ مصوب محاسبه می‌کند که این ویژگی از پرداخت هزینه اضافه جلوگیری می‌کند.

تعمیر یخچال در وکیل آباد مشهد

شماره تماس نمایندگی تعمیرات یخچال در وکیل آباد

تنها نمایندگی رسمی تعمیر یخچال در وکیل آباد کیان سرویس است که با بهره‌گیری از کارشناسان با تجربه و دادن مشاوره رایگان و با تعمیر انواع برندهای داخلی و خارجی یخچال در خدمت شماست.

 
نکات مهم نگهداری یخچال فریزر و ساید

نکات مهم نگهداری از یخچال فریزر و ساید بای ساید

برای حفظ کارایی و افزایش طول عمر یخچال فریزر و ساید بای ساید رعایت نکات زیر الزامی است.

1.قرار دادن یخچال در محیطی مناسب به دور از نور خوشید و رطوبت و تراز کردن آن

2.استفاده دائمی از محافظ برق برای جلوگیری از نوسانات احتمالی برق

3.گذاشتن یخچال در محلی که به لوله آب و پریز برق دسترسی آسان داشته باشد.

4.دمای مناسب برای قرار دادن یخچال در آشپزخانه بالای 5 درجه سانتی گراد باید باشد.

5.تمیز کردن داخل و خارج یخچال را به طور مستمر انجام دهید.

6.استفاده از بوگیر یخچال جهت ایجاد بوی مطبوع

7.جلوی محفظه آبسردکن و یخساز را با شیشه‌ها و مواد غذایی مسدود نکنید.

8.یخچال را از دیوار حدود 15 سانتی متر فاصله دهید.

 

✅برای دریافت اطلاعات کامل تر پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای در خصوص نکات مهم نگهداری یخچال فریزر و ساید بای ساید را مطالعه کنید.

تعمیر یخچال در وکیل آباد مشهد

مراحل تعمیر یخچال در منزل

برای تعمیر هر وسیله دانستن اینکه دستگاه از چه اجزایی تشکیل شده است ضروری است.یخچال از اجزای مکانیکی (کمپرسور، کندانسور، فیلتردرایر، اواپراتور، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات، رله استارت، اورلود ) تشکیل شده است.هر یک از این قطعات وظایفی دارد و آسیب به هر قسمت باعث ایجاد مشکلات مختلفی می‌شود.

ابتدا لازم است از تراز بودن یخچال خود مطمئن شوید گاهی سروصدای زیاد یخچال به دلیل تراز نبودن یخچال است.از وصل بودن دوشاخه به پریز برق اطمینان حاصل کرده و سیم برق را بررسی کنید که لختی و یا پیچ خوردگی نداشته باشد.یخچال را به طور کامل خالی کرده سپس اقدام به تمیز کردن یخچال کنید.اگر یخچال برفک می‌زند برفکها را تمیز کنید و در نهایت دمای یخچال و فریزر را مجددا تنظیم نمایید.دمای یخچال باید روی 2+ و دمای فریزر باید 15- تنظیم گردد.

نوار دور یخچال را بررسی کنید تا دچار شل شدگی و یا خشکی نشده باشد.در مقاله ای به چگونگی تعمیر و تعویض نوار دور یخچال و نگهداری آن پرداخته ایم.

کدهای خطای یخچال کنوود و رفع آن

تعمیر نوار دور یخچال در مشهد

با روش‌هایی مانند استفاده از کف و صابون از عدم نشتی گاز اطمینان حاصل کنید در صورت نشتی لوله‌ها حتما با تعمیرکار جهت شارژ گاز تماس بگیرید.

درصورت بروز کدهای خطا بر روی صفحه نمایشگر با توجه به برند یخچال فریزر و ساید بای ساید نسبت به رفع ارور اقدام کنید. نمونه‌هایی از کدهای خطا و چگونگی رفع آن‌ها در همین سایت برای سهولت کار شما گردآوری شده است.

اگر یخچال در محیطی مرطوب یا در کنار وسایل گرمازا مانند گاز و سماور قرار دارد اقدام به تعویض محل یخچال کنید. اگر با اقدام‌های گفته شده مشکل یخچال شما حل نشد بهترین راه حل تماس با کارشناسان خبره در این زمینه است.

تعمیر یخچال در وکیل آباد مشهد

چه مناطقی از وکیل آباد را پوشش می‌دهیم؟

کیان سرویس با شعب متعدد به صورت مویرگی در تمام نقاط مختلف وکیل آباد از جمله معلم، هاشمیه ،سید رضی، دانشجو، امامت ،هفت تیر به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشکلات شما خواهد بود.کافی است با شماره 09156600162 تماس حاصل نمایید تا در هر نقطه بولوار وکیل آباد هستید در اسرع وقت کارشناسان با تجربه به محل شما اعزام شوند.

تعمیر یخچال در وکیل آباد مشهد

تعمیر برد انواع یخچال در وکیل آباد

وظیفه اصلی برد یخچال کنترل قسمت‌های مختلف یخچال مانند کمپرسور و فن یخچال است. بنابراین خرابی این قسمت بر روی دیگر قطعات موجود در یخچال تاثیر گذاشته و باعث از کار افتادن آن‌ها می‌شود.

در صورت خرابی برد انواع برندهای یخچال اگر در وکیل آباد سکونت دارید با شماره زیر تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر و تعویض برد یخچال با استفاده از قطعه اصلی اقدام کنند.

✅جهت کسب اطلاعات بیشتر از تعمیر انواع برد یخچال می‌توانید مقاله‌ی مرتبط تعمیر برد یخچال در مشهد را مطالعه کنید.

تعمیر یخچال در وکیل آباد مشهد

مشکلات عمده یخچال فریز

از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.از کار افتادن یخچال

این مورد می‌تواند به دلیل قرار گرفتن یخچال در حالت نمایشگاهی باشد که معمولا پس از کشیدن یخچال از برق برای تمیز کردن یا جابجایی و راه اندازی مجدد این اتفاق می‌افتد.قرار گرفتن یخچال در حالت دی فراست و یا خرابی موتور یخچال دلیل دیگر روشن نشدن یخچال است که در این صورت موتور یخچال باید تعویض شود.

📞در صورت عدم رفع مشکل یخچال را از برق کشیده و با ما تماس بگیرید.

2.صدا دادن یخچال

تراز نبودن یخچال مهم‌ترین دلیل صدای بیش از حد یخچال می‌باشد.دقت کنید پایه‌های یخچال به درستی روی پایه چوبی قرار گرفته باشد.دلیل دیگر به از کار افتادن موتور یخچال برمی‌گردد که همان‌طور که گفته شد موتور باید تعویض شود.نقص در فن یخچال که به دلیل شل شدن اتصالات و یا سوختن فن است که پس از بررسی سیم‌های اتصال، فن سوخته باید تعویض شود.بعضی مواقع نیز مسدود کردن فضای فن توسط مواد غذایی و ظروف عملکرد فن را مختل می‌کند.

3.لرزش شدید یخچال

ابتدا اتصالاتی که موتورو شاسی را نگه می‌دارد را بررسی کنید احتمال دارد شل شده باشد.خرابی کمپرسور دلیل دیگر این اتفاق است با تعویض کمپرسور لرزش یخچال از بین می‌رود.همچنین کثیف بودن لوله‌های مویین می‌تواند دلیل این امر باشد با شستشو و تمیز کردن لوله‌ها به راحتی این مشکل برطرف می‌شود.

4.عدم کارکرد یخ ساز

 قبل از هر اقدامی از روشن بودن یخساز اطمینان حاصل کنید.مسدود بودن فیلتر یخساز غالبا باعث می‌شود یخساز از کار بی‌افتد در این حالت محفظه را از یخ خالی کنید فیلترها را بررسی کنید. در مواقعی هم آب در لوله‌ها یخ می‌زند و جلوی این فرآیند را می‌گیرد.

5.سرد بودن یخچال بیش از حد نرمال

ابتدا درجه دمای یخچال و فریزر را بررسی کنید در صورت بهم خوردن تنظیمات، مجددا درجه یخچال و فریزر را تنظیم کنید.خرابی ترموستات مهمترین دلیل سرمای زیاد یخچال است که با تعویض به موقع ترموستات این مشکل برطرف می‌شود.

6.خوب سرد نکردن یخچال و فریزر

 مانند مورد قبل دمای یخچال فریزر را بررسی کنید.در صورت درستی دما، نوار دور یخچال را بررسی کنید. در صورت خرابی ممکن است در یخچال به خوبی بسته نشود که باید این قطعه تعمیر و یا تعویض شود.احتمالا گاز یخچال به علت نشتی تخلیه شده است که باید این امر توسط متخصصین صورت گیرد.دلیل دیگر سرد نکردن یخچال فریزر به خرابی ترموستات مربوط می‌شود.

7.عدم انجماد مواد غذایی داخل فریزر

که به دلیل کم بودن گاز یخچال، خرابی ترموستات، خرابی فن و ایراد لاستیک دور یخچال این اتفاق می‌افتد.

 

تعمیر یخچال در وکیل آباد مشهد

کلام آخر

امید است با نکات گفته شده بتوانید عیب یخچال را تشخیص داده و سعی در رفع آن کنید تا پرداخت هزینه های اضافی متحمل نشوید.

در صورت موفق نشدن پبشنهاد می‌کنیم کیان سرویس را یک‌بار امتحان کنید و از خدمات این تیم با تجربه با سابقه 27 ساله بهره مند شوید.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*