رازهای تعمیر در یخچال بوش

تعمیر در یخچال بوش
فهرست

یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی در منزل، یخچال است و درصورت خرابی آن زندگی روزمره مختل می‌شود. بسته نشدن صحیح و کامل درب یخچال بوش، به دلایل مختلفی ایجاد می شود که همین مسئله باعث خروج سرما از داخل یخچال و ورود گرما به داخل آن می گردد. 

ما در این مقاله قصد داریم که در مورد مشکلات و تعمیر در یخچال بوش، اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهیم. لطفا تا انتهای این مقاله از کیان سرویس ما را همراهی کنید.

علل بسته نشدن در یخچال بوش

خراب شدن نوار لاستیکی دور درب باعث می شود که به تعمیر در یخچال بوش نیاز باشد

این مقاله را از دست ندهید!!

رازهای تعمیر برد یخچال بوش 

خرابی نوار لاستیکی دور درب

یکی از مهم ترین دلایل بسته نشدن در یخچال بوش، خرابی لاستیک دور درب یخچال است. وقتی که نوار دور درب یخچال مشکل داشته باشد، بدون شک باعث باز ماندن درب یخچال می گردد.

لاستیک دور درب یخچال بوش، دارای یک آهنربا یا مگنت است که به دیواره یخچال می چسبد و  مانع خروج سرما از داخل یخچال می شود. هنگامی که قدرت جذب مگنت کمتر شده باشد، یا به هر دلیلی لاستیک درب یخچال پاره شده باشد، در نتیجه در یخچال بوش درست بسته نمی شود و باز می ماند.

رفع خرابی لولای در یخچال با تعمیر در یخچال بوش

خرابی لولای در یخچال بوش

همان طور که می دانید، همه درب های یخچال دارای لولا هستند که توسط پیچ هایی در قسمت بالای درب محکم شده است. باز و بسته کردن زیاد درب یخچال بوش، موجب می شود که پس از مدتی لولای آن خراب شود و همچنین ضربه به در باعث خرابی لولای در خواهد شد.

در صورتیکه لولا خراب شده باشد، نیازی به تعویض کامل در یخچال بوش نمی باشد و به راحتی می توان آن را تعمیر کرد. برای رفع خرابی لولای درب یخچال بوش می توانید با کارشناسان ما در کیان سرویس تماس گرفته تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

کیان سرویس نمایندگی مجاز تعمیر یخچال در مشهد

تمیز نبودن لاستیک درب یخچال و مشکلات تعمیر در یخچال بوش

 

تمیز نبودن لاستیک یا درزگیر در یخچال بوش

اگر لاستیک درب تمیز نباشد و مواد غذایی بر روی آن بریزد، باعث  شده که مگنت یا آهنربا درب به درستی بر روی درب محکم نشود و سبب خروج سرمای یخچال گردد.

همیشه لاستیک دور درب یخچال را با یک پارچه مرطوب تمیز کرده و سپس آن را خشک کنید. این کار موجب می شود که آهنربا درب به درستی کار کرده و در بهترین وضعیت خود قرار داشته باشد.

 

برای اینکه مشکلات یخچال بوش را سریع شناسایی کنید، مطالعه مقاله تعمیر یخچال بوش در مشهد را توصیه می کنیم.

تعمیر در یخچال بوش به دلیل تراز نبودن یخچال

تراز نبودن یخچال

تراز نبودن یخچال، یکی از عواملی است که موجب بسته نشدن درست درب یخچال بوش می شود. البته این عامل به تنهایی باعث باز ماندن درب یخچال نمی شود و چنانچه مگنت درب سالم باشد، می تواند از باز شدن آن جلوگیری نماید.

بنابر این همواره باید به تراز بودن یخچال توجه کرد و اطمینان داشته باشید که یخچال به طور کامل تعادل داشته باشد تا با مشکلاتی از قبیل خرابی در یخچال بوش مواجه نشوید.

چنانچه قصد دارید تعمیر یخچال را به تیم کاملا حرفه ای و ماهر بسپارید، همکاران ما در کیان سرویس آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند.

تعمیر در یخچال بوش در مشهد توسط کیان سرویس

یکی از محبوب‌ترین محصولات لوازم خانگی در سراسر جهان، برند بوش است. بنابر این برای  افرادی که  در یخچال بوش، آن ها به هر دلیلی خراب شده است، پیدا کردن یک مرکز تعمیرات معتبر و قابل اعتماد بسیار مهم است تا بتوانند یخچال خود را برای تعمیر به آن‌ها بسپارند.

کیان سرویس از بهترین مراکز و نمایندگی‌های مجاز و مطمئن در مشهد  می باشد و بیش از دو دهه است که  در زمینه ارائه انواع خدمات تعمیرات یخچال بوش فعالیت دارد.شما می توانید برای تعمیر در یخچال بوش در مشهد به کیان سرویس مراجعه کرده و از مزایایی مانند پشتیبانی 24 ساعته مشتریان ، تعمیرات سریع، قیمت مناسب و منصفانه بهره مند شوید.

کلام  آخر

نکات تعمیر در یخچال بوش در این بخش مورد بررسی قرار گرفت. همچنین علت بسته نشدن درب یخچال بوش را بررسی کنیم. با توجه به اینکه در این دستگاه از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است، برای تعمیرات آنها نیاز است که تکنسین مربوطه  دارای دانش فنی و مهارت خاصی در این زمینه باشد.

کیان سرویس نمایندگی تعمیرات بوش در مشهد از تعمیرکاران مجرب و متخصص برخوردار است که تکنسین های آن ها با مدل های مختلف یخچال های بوش و تکنولوژی آنها به طور کامل آشنایی دارند. بنابر این برای رفع خرابی های یخچال خود با همکاران ما تماس گرفته تا به شما خدمات تخصصی با قیمت مناسب ارائه  دهند.

 

سوالات متداول

 

  1. کارشناسان فنی حرفه ای و آموزش دیده
  2. قیمت مناسب
  3. احترام به مشتری
  4. استفاده از قطعات با کیفیت جهت تعمیر دستگاه

این مسئله به میزان خرابی درب بستگی دارد و نمی توان یک زمان مشخص تعیین کرد.

  1. کاهش عمر یخچال
  2. ایجاد برفک زیاد
  3. افزایش مصرف برق
امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*